neljapäev, 7. aprill 2016

Marie Johanna tomat

Istutasin oma tomati ('Idyll') ümber 23.03 ja kolme nädalaga on ta kasvanud kolm ja pool sentimeetrit. Algsest 6 cm sai 8,5. Tulevikus peaks see taimeke kandma punaseid kobaras vilju. Seemnetutvustuse juures oli kirjas, et sort annab väikeseid punaseid magusaid vilju ning on kõrge saagikusega. Ühesõnaga kokteiltomat.
Lehti on kokku viis, neist kaks pärislehe paari. Istutamisel kasutasin turvast nr 1 (tootja Biolan), mis oli teisest turbast kuivem ja tolmusem. Õnneks käib keegi hea inimene (mõni õpetaja?) meie klassi tomateid kastmas, sest minu isiklikud kasvatusmeetodid ei kõlba küll kuskile :) Olen rohkem kaktuseinimene.
Siin on näha III looduse klassipilt tomatitaimede näol. "Olen" aknapoolses reas paremalt teine.
Paar lähivõtet minu tomatist.
Grupipilt koos teiste 'Idyllidega'. Vasakult: Maarja taim, Evelini, minu. Nagu näha, on meie tomatid kasvu poolest üsna ühesugused. Teistest sortidest kipuvad 'Viinamari' ja 'Banaan' oma kogukuse poolest üle olema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar