esmaspäev, 6. mai 2013

Teine postitus

Juba ammu oli mul mõte, et peaks oma tomatitaimed koju viima. Nii ma siis ka 28. aprillil tegin. 
Kõigepealt tuli aga taimed ära mõõta. Tulemused tulid siis sellised :

Väikeses potis, kus oli kaks taime  tuli pikkuseks  27 cm ja 28 cm.  Sellest ka järeldus, kahel taimel oli rohkem ruumi kui 13 taimel  ühises kastis. Peale selle olid need kaks tomatitaimed  veel ka tumedamad teistest.
Teistel taimedel oli, aga väga kitsas kasvada.  Ühe taime pikkuseks tuli koguni 33 cm, ülejäänud olid :
28 cm, 25,5 cm, 24,5 cm, 22 cm, 25 cm, 24 cm, 25 cm, 25 cm, 19 cm ja 31 cm.

                                                         Mina  taimedega askeldamas :D
                                                       Taimed veel viimast korda koolimajas .

     Nii algas taimede  harvendamine, et neid koju viia . Kasvamistingimused  olid neil ikka väga väga väikeseks jäänud . Pilt  räägib juba enese eest . Millised , millised juured :D

Redise taimede kasvatamisest, ei tulnud aga kahjuks midagi , välja  kuna :
1) redised ei taha  olla kitsas väikeses potis 
2) kastetud sai neid liiga harva 
3) liiga  tihe külv  oli.
 Sellega lõppes minu katse redistega . 
Tomatitest uues kodus kavatsen ma peatselt  Teile siia  postitada .Kohtumiseni :D










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar